Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2007

Κρίσεις Διευθυντών Δημοτικών, Η αξιοκρατία στο απόσπασμα.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΤΟΥ 94ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ.

ΛΑΓΟΥΜΙΤΖΗ 55- 11745 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ. 210-9019148 dlab@ath.forthnet.gr
Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι τo Σάββατο 1 μμ το μεσημέρι
17 ΝΟΕΜΒΡΗ 2007
συγκαλεί ο Σύλλογος Γονέων σε αίθουσα του σχολείου και τον προαύλιο χώρο ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
ΜΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΑΘΕΛΗΤΗ ΑΛΛΑΓΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Μας

Να σας ενημερώσουμε και να συζητήσουμε για την πρακτική εφαρμογή του νόμου 3467/2006 το τελευταίο χρονικό διάστημα που προέκυψαν κρίσεις διευθυντών σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία της χώρας με άδικα κριτήρια μόνο 30 μόρια προσόντα, πτυχία και 20 μόρια από αυθαίρετες συνεντεύξεις ΧΩΡΙΣ να υπολογίζεται πείρα παιδαγωγική και προϋπηρεσία σχολική σε αντίστοιχες διοικητικές βαθμίδες.
Κύμα διαμαρτυριών υπάρχει σε όλη τη χώρα απέναντι σε 10.000 κρίσεις πέρα από αξιοπρέπεια και αξιοκρατία. Αυτό δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα στα πολλά της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Τι είδους Διευθυντή θέλουμε; Διεκπεραιωτικό ,πειθήνιο εκτελεστικό όργανο με στόχο την επανεκλογή του ή μήπως ένα δυναμικό Διευθυντή που να εμπνέει, να βάζει στόχους, να προστατεύει ιδανικά, να εξομαλύνει τους κραδασμούς ,να αξιολογεί τις προτεραιότητες;;;
Εμείς έχουμε ένα τέτοιο Διευθυντή στο 94ο στο πρόσωπο της κας Τσεκούρας Βασιλικής . Αυτήν θέλουμε και για αυτή τη χρονιά μέχρι την συνταξιοδότησή της.
Εκφράζουμε αυτή την εκτίμηση με υπογραφή του γονιού στο παρόν που πρέπει να επιστραφεί στο Σύλλογο για να διαμαρτυρηθούμε αναλόγως στο ΠΥΣΠΕ της περιοχής μας και όπου αλλού. Άμεσα και τάχιστα.
ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΓΟΝΕΑ Ή ΚΗΔΕΜΟΝΑ( Ονομα +επώνυμο)
...................................................................................................
....................................................................................................
15-11-2007
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜ.
ΜΑΥΡΟΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ

ΠΛΥΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΜΑΡΑΜΑΘΑ ΙΩΑΝΝΑ
ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΖΜΠΕΪΛΙ ΕΦΗ

5 σχόλια:

  1. ΚΙ ΑΝ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΑΚΟΜΑ…

    Τα τελευταία δέκα χρόνια διευθύντρια του 94ου Δ.Σ. Αθηνών ήταν η κ. Βασιλική Τσεκούρα. Άνθρωπος με βαθιά επίγνωση των ευθυνών του, με σπάνια παιδαγωγική ευαισθησία, δημοκρατικό ήθος και αναμφισβήτητη διοικητική ικανότητα. Από τη στιγμή που ανέλαβε τη διεύθυνση του σχολείου δεν έπαψε λεπτό να κοπιάζει για την αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Με τολμηρές και επίμονες πρωτοβουλίες, με άοκνες προσπάθειες, κατόρθωσε να αναμορφώσει την εικόνα του σχολείου. Αποκατέστησε την κτιριακή υποδομή ώστε να γίνει το σχολείο φιλόξενο και λειτουργικό. Ενίσχυσε πολύπλευρα το έργο των δασκάλων. Συνετέλεσε στην εδραίωση κλίματος οικειότητας, σύμπνοιας και δημιουργικής διάθεσης μεταξύ των μελών της σχολικής μας κοινότητας. Στάθηκε για τους γονείς πολύτιμη σύμβουλος και αρωγός, για τα παιδιά δεύτερη μάνα. Στο γκρίζο τοπίο της ελληνικής εκπαίδευσης, το έργο της κ. Τσεκούρα και όσων υπηρετούν την παιδεία του τόπου μας με πίστη και ανιδιοτέλεια, είναι καταδικασμένο να περιπέσει στην απαξίωση και στην αφάνεια. Οι πρόσφατες διαδικασίες επιλογής των νέων διευθυντών κατόρθωσαν τούτο το παράδοξο. Η μοριοδότηση μέσω μετρήσιμων κριτηρίων και συνέντευξης, διαδικασία που υποτίθεται πως θα οδηγούσε στην επιλογή των πλέον ικανών για να αναλάβουν τη διεύθυνση των σχολείων, λειτούργησε, κατ’ ουσίαν και σε πολλές περιπτώσεις, προσχηματικά προκειμένου να εκδιωχθούν διευθυντές εγνωσμένης ποιότητας και προσφοράς. Κανείς, φυσικά, δεν μπήκε στον κόπο να αξιολογήσει το έργο που είχαν ήδη επιτελέσει. Περιττή και η άποψη των συναδέλφων τους δασκάλων που τόσα χρόνια κόπιαζαν στο πλευρό τους. Για μια φορά ακόμα αναδεικνύεται κυρίαρχη η προτεραιότητα της τακτοποίησης των κομματικών φίλων. Εκκωφαντική η αδιαφορία για την αναζήτηση ποιοτήτων.
    Οι προσδοκίες μας για ένα σύγχρονο σχολείο, αφοσιωμένο στην κάλυψη των μορφωτικών αναγκών των μαθητών του, καταρρέουν σιγά σιγά. Κι αν κάτι μας κρατάει ακόμα είναι η παρουσία στην εκπαίδευση ανθρώπων σαν την κ. Τσεκούρα. Άνθρωποι ηρωικοί και γενναιόδωροι, δάσκαλοι με κουράγιο και ανθρωπιά. Αυτοί που κατάφεραν να δροσίσουν τις καρδιές μας στο καμίνι του καθημερινού εκπαιδευτικού μόχθου.

    Οι δάσκαλοι του σχολείου: Αποστολάκη Μ. , Γιαννέλος Αχ. , Γιαρμενίτου Σ. , Ιωάννου Γρ. , Καλαμπόκη Κ. , Μάμαλη Φ. , Πίκουλα Χρ. , Ροκίδης Π. , Στεργιόπουλος Γ. , Τριανταφύλλου Ευγ. , Τσαρούχη Μ. , Τσουκαλά Π. , Χατζηγεωργίου Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην συγκέντρωση της 17-11-07 στις 1μμ των γονέων και κηδεμόνων εκφράστηκε μαζικά η συμπάθεια και συμπαράσταση των γονέων του 94ου στην Διευθύντρια του σχολείου με το πετυχημένο έργο επί 10ετία. Η υλοποίηση της απόφασης θα εκφραστεί μεταξύ των άλλων με συγκέντρωση υπογραφών για αναστολή της απόφασης κρίσης προς την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβαθμίου και Δευτεροβαθμίου Εκπαίδευσης Αττικής και την αντίστοιχο Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α' Αττικής. Δεν μπορούμε παρά να διατρανώσουμε την γνώμη μας σαν ελευθεροι πολίτες 200 ώς τα τώρα γονείς και 14 δάσκαλοι του οικείου σχολείου που έρχεται σε ριζική αντίθεση με τα νομότυπα "μόρια" μιας επιτροπής που δεν έχει ξαναασχοληθεί με την καθημερινή ζωή του σχολείου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΟ: ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
    ΤΟΥ 94ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ.

    ΛΑΓΟΥΜΙΤΖΗ 55- 11745 ΑΘΗΝΑ Αριθμ. Πρωτ. 34/2007
    ΤΗΛ. 210-9019148 dlab@ath.forthnet.gr

    ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση Διευθύντριας 94ου Δημ. Σχ. Αθηνών στη διαδικασία κρίσεων 2007, αξιότιμου κυρίας Βασιλικής Τσεκούρας.

    ΠΡΟΣ: Διεύθυνση Π.Ε. Α’ Αθηνών Δώρου 9,10437 Αθήνα κα Χατζημανώλη Δήμητρα.
    ΚΟΙΝ: Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής. Τσόχα 15-17, 11521,Αθήνα κο Γούση Γεώργιο.

    Μετα από έντονο προβληματισμό και συγκέντρωση του οικείου συλλόγου μας πληροφορηθήκαμε την όλη διαδικασία κρίσεως του νόμου 3467/2006 που κατέληξε στην απαξία επανεκλογής της Διευθύντριά μας επί 10ετία κάτι που θεωρούμε άδικο και εκφράζουμε την ολοκληρωτική αντίθεσή μας δια συλλογής 100 περίπου υπογραφών, μελών του συλλόγου μας. Αν οι νόμοι καταλήγουν σε πανθομολογούμενα άδικα αποτελέσματα είναι άδικοι νόμοι και πρέπει να επανεξεταστούν.(Ενίσχυση μοριοδότησης προϋπηρεσίας) Δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από όσα υποτίθεται καλούνται να επιλύσουν. Θα μπορούσε να ανασταλεί η εφαρμογή της απόφασης μέχρι την μετά εξάμηνο συνταξιοδότηση της άξιας, έμπειρης, αριστούχου στις συνειδήσεις μας Διευθύντριας.
    Συνημμένα αποστέλλουμε το ενισχυτικό προβληματισμού και ΣΥΜΠΑΘΕΊΑΣ αντίστοιχο κείμενο υπογεγραμμένο από τους 14 από τους 16 διδασκάλους του σχολείου μας με τίτλο: «Αν κάτι μας κρατάει ακόμα»
    Παρακαλούμε για τις ενέργειές σας

    Αθήνα 21 Νοέμβρη 2007.

    Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
    Μαυρομάτη Μαρία Λαμπαδάριος Διονύσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To 94o έχει υπέροχο δυναμικό εκπαιδευτικών και το απέδειξε στις πρόσφατες κρίσεις αξιολόγησης. Σε 476 εκτιθέμενους ο Νο 97, ο Νο 266 και η Νο 298 προήλθαν από το δυναμικό του.Ασε τους υπέροχους μη κρινόμενους,που τους απολαμβάνουν μαθητές και γονείς.
    Αν η κρίση με διαφορά 0,6 του μορίου πρόκρινε τον δεύτερο από την τρίτη,πιστεύω είναι θέμα κριτηρίων αξιολόγησης που πρέπει να επανεξετασθούν διοικητικά από τις υπηρεσίες και το Υπουργείο.Και θέμα επιλογών προνομιακών ή όχι σχολείων που είναι θέμα μεγάλης συζήτησης.(δεν θέλει κανείς εξίσωση προς τα κάτω) Το να δημιουργείται κλίμα ανανέωσης και μεταφοράς πείρας διάολε είναι κάτι δύσκολα μετρήσημο αλλά φαντάζομαι θεμιτό. Θυμηθήτε τον υπέροχη αλληλουχία δασκάλου μαθητή που έθρεψε θαύματα για την Ελληνική ιστορία. Σωκράτης> Πλάτων>Αριστοτέλης>Αλέξανδρος.
    Η μεταφορά της πείρας και του κλίματος εκπαίδευσης πρέπει να ενδιαφέρει τους ....συμπαθείς μας μανδαρίνους του ΠΥΣΔΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειλικρινά κάπου πρέπει να τα πώ, τώρα με το πέρασμα του χρόνου, αν και είμαι πάντα ανοιχτός στα λάθη των ανθρώπων.Τα συζητούν οι γονείς ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας.....
    1. Δεν αφήνουν εν μέσω μαθητικής περιόδου τον υπεργολάβο βαφής του σχολείου να σέρνεται στις εργασίες του επί 2μηνο και να εισπνέουν μαθητές και εργαζόμενοι.
    2. Η παλιά διευθύντρια γιατί λογω απόφασης άνωθεν, μεμψίμοιρης να μην μπορεί να περάσει από το σχολείο που ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ επι δεκαετία για ένα καφέ.
    3. Τα παιδιά γιατί δεν αξιώθηκαν να δουν αποχαιρετιστήρια γιορτούλα;
    4. Οι δάσκαλοι γιατί ποτέ δεν συνεδριάζουν να συζητήσουν ,να αποφασίσουν τα εκπαιδευτικά τους;
    5.Από πιτσιρίκια έμαθα ότι θέλουν μετά από μακρά απουσία από το σχολείο ένα γειά, μια ευχή ,ένα προσκάλεσμα, ένα Χριστός Ανέστη γ@μ@τ@!
    6. Την ποιότητα στη δημόσια εκπαίδευση ποιός διορισμένος προϊστάμενος από ρουσφέτια είναι ικανός να οσφρυνθεί , όταν οι δονήσεις διαμαρτυρίας δεν καταγράφονται και οι ενδιάμεσες συνδέσεις με τους βαθμούς ιεραρχίας είναι κατευναστικοί και καθυσηχαστικοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε αυτό το μικρό τόπο μπορείτε ευκολα να ξεχωρίσετε τους εθνικούς νταβατζήδες από τους εθνικούς μπεταντζήδες;;