Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

Τα τροχαία: Ζήτημα ζωής και θανάτου

Τα τροχαία: Ζήτημα ζωής και θανάτου Λαμπαδάριος Διονύσιος | ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΥΓΗ ΤΗΝ 12.05.2016 Του Διονύση Λαμπαδάριου* Υπάρχει ένα βαθύ ανοργάνωτο κράτος που καμιά κυβέρνηση ώς τα τώρα δεν κατάφερε να δώσει αποτελέσματα. Το ζήτημα ζωής ή θανάτου των τροχαίων ατυχημάτων. Πιστεύω η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με ένα ευρύ πλέγμα διυπουργικών παρεμβάσεων θα μπορούσε να σημειώσει αξιόλογα αποτελέσματα. Παραθέτω μερικές σκέψεις και παρακαλώ συμπληρώστε: 1. Με νόμο υπέρτερο των ΣΔΙΤ συμβάσεων νομοθετείται ότι σε δρόμο κεντρικό χωρίς διάζωμα, Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης, πάρκινγκ ή άλλες τεχνικές ατέλειες, καταργούνται τα διόδια και εκπίπτει ο εργολήπτης των δικαιωμάτων του λόγω θανατηφόρων ατυχημάτων. 2. Υποχρεωτικός έλεγχος των κυκλωμάτων που πωλούν ανταλλακτικά, έλεγχος προδιαγραφών πιστότητας των ΚΤΕΟ, νέες εξετάσεις των οδηγών άνω των 65 ετών και έλεγχος των επιτροπών ιατρών ΚΕΠΑ που δίνουν πιστοποιητικά αναπηρίας. 3. Κατά προτεραιότητα να γίνονται οι δίκες τροχαίων (όπως και οι δίκες χρεών προς το Δημόσιο). Εξυγίανση του ασφαλιστικού κλάδου στον οποίον επικρατεί ασυδοσία, χρησιμοποιώντας τη βραδυπορούσα Δικαιοσύνη ως διαμαρτυρημένο απλήρωτο γραμμάτιο!
4. Οι δαπάνες για Υγεία, Παιδεία και Δικαιοσύνη να μείνουν εκτός των μνημονιακών δεσμεύσεων. Το οφείλουμε και σε εμάς αλλά και στους 25 εκατ.. Ευρωπαίους κ.λπ. τουρίστες που μας επισκέπτονται ετησίως. 5. Συστηματικός αστυνομικός έλεγχος σε ηχορρυπαντές μηχανόβιους, σε εργαστήρια "φκιαγμένων" μηχανών, εισαγωγείς βελτιωτικών κ.λπ. 6. Συστηματική κυκλοφοριακή αγωγή στα σχολεία, ιδίως στο γυμνάσιο, από όλους όσοι εμπλέκονται: Τροχαία, εκπαιδευτές οδηγών, εξειδικευμένοι διδάσκοντες, γιατροί. 7. Κίνητρα στους άνω των 75 ετών, που οδηγούν ακόμα, για προνομιακή απόσυρση του αυτοκινήτου τους και επαναφορά των ομαδικών εκδρομών της Εργατικής Εστίας. 8. Δίπλωμα οδήγησης από αξιόπιστο θεσμό που θα είναι το υπουργείο και διαδικασίες ελέγχου και στους αλλοδαπούς οδηγούς φορτηγών που χρησιμοποιούν τις εθνικές οδούς. 9. Να αξιοποιηθεί άμεσα και ταχέως ο σιδηρόδρομος για μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, όπως δεν έγινε ποτέ ώς τα τώρα. 10. Οι ενοικιάσεις μηχανών και αυτοκινήτων στο οδικό δίκτυο των νησιών να γίνονται με τις αυστηρότερες προδιαγραφές και φυσικά το αλκοτέστ να είναι εκ των ων ουκ άνευ. Νά πώς βελτιώνουμε την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας όταν αφορά τα τροχαία ατυχήματα στις εθνικές οδούς και όχι μόνο. Ραντάρ διαχρονικό στα τροχαία, «ανεργία στο ΚΑΤ»! * Ο δρ. Διονύσιος Λαμπαδάριος είναι χειρουργός ΠΕΔΥ Νέου Κόσμου.

2 σχόλια:

  1. Αυτή θα ήταν η παρέμβαση μου στη διημερίδα του Κάραβελ για ΠΦΥ που δεν προσκλήθηκε κανένας από τους γιατρούς που δουλεύουν στην πρωτοβάθμια φροντίδα.Η σοβαρότητα του τιτλου και της καθημερινής δουλιάς μας δεν αναστέλλεται απο τις μικρότητες αποκλεισμών. Πως να αποκλείσεις άλλωστε 34+ διδακτορικά στους νυν εργαζόμενους στην 1η ΥΠΕ μόνο στα ΠΕΔΥ ,τα "φθαρμένα υλικά" του παλιού ΙΚΑ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια έμπνευση και αφιέρωση στον καλό μου ασθενή που έγγρφε και κείμενα σε ετούτο το βήμα διαλόγου στον Στέλιο Βάρναλη που πήγε αδιάβαστος στον περίπατο πεζός προς το φαρμακείο από υπέργηρο οδηγό που δεν θεώρησε απαραίτητο να κοιτάξει πισω του και έκανε όπισθεν τούσπασε δύο πλευρά που σκίσανε την σπλήνα. Ποσο να αντέξει στα 76 του ένας βασανισμένος με 5-6 επεμβάσεις αγγειοχειρουργικές ασθενής;;Η επιπολαιότητα στο τιμόνι ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε αυτό το μικρό τόπο μπορείτε ευκολα να ξεχωρίσετε τους εθνικούς νταβατζήδες από τους εθνικούς μπεταντζήδες;;