Δευτέρα, 12 Φεβρουαρίου 2007

31-Δικαιώματα ζωής


e — ΕΠΙΛΟΓΕΣ. Νο 31
Δικαιώματα ζωής , εργασίας, αξιοπρέπειας, ελευθερίες και ισότητες. Πρόσφατα στην Ευρώπη κόστισαν 50 εκατομμύρια μόνο νεκρούς. Ας θυμηθούμε τα βασικά λοιπόν μέσω της Οικουμενικής Διακήρυξης για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Universal Declaration of Human Rights. Ιδρυτική του ΟΗΕ του 1948, πριν 58 χρόνια.
Δικαίωμα ελευθερίας αγοράς και αφορολόγητων κερδών δεν αναφέρονται. Κύλησε νερό στο μύλο της παγκοσμιοποίησης και να Η αποφορολόγηση του κεφαλαίου από τον Κώστα Βεργόπουλο «Ε» 16-7-06. Γιατί σύμφωνα με τον Βενιαμίν Φραγκλίνο σε αυτόν τον κόσμο δύο πράγματα είναι εξασφαλισμένα ο θάνατος και ο φόρος. Αγνοούσε ο συμπαθής πρόεδρος εκκλησία, μοναστήρια αιρέσεις , κόμματα, 340 ή κατ άλλους 700 Μη Κυβερν. Οργανώσεις, ιδρύματα, μη κερδοσκοπικά(!) σωματεία έως ιδιωτικά «πανεπιστήμια» , εξωχώριες εταιρείες (off shore) και λοιπούς παραδείσους λαμογιάς που την σκαπουλάρουν επισήμως από την ευθύνη στο κοινωνικό σύνολο.
Η σημερινή αποκάλυψη. Βιώνουμε το τέλος της ιστορίας τουλάχιστον σε σχέση με το διεθνές δίκαιο, την κοινωνική ηθική το σεβασμό της ανθρώπινης ζωής ως αυταξίας αιώνων;; Ο πόλεμος που έρχεται από το μέλλον του Δρ Χρίστου Μπελλέ στην «Ε» της 11-8-06 και την ίδια εφημερίδα της 29-11-06. Ευτυχισμένε αρχισυντάκτη κάνε τέτοια....λάθη επανάληψης μια και δεν βρίσκονται εύκολα ΄τέτοια άρθρα.
Σεμινάρια πολιτισμού, βιβλιοπαρουσιάσεις, σινεφίλ εκδηλώσεις από τις εκδόσεις ΑΡΜΟΣ Μαυροκορδάτου 11 Αθήνα Εκδηλώσεις πολιτισμού ΑΡΜΟΣ. Για την χειμερινή περίοδο.
Όλους μας ακουμπούν τα λόγια αξιοπρέπειας εις Το γράμμα του Προέδρου του ΙΣΑ κ. Σωτήρη Ρηγάκη απέναντι στους διαφημισάκιδες του σκόρδου και του όζου, της τρίχας και της πλαστικής άσκησης της ιατρικής, μιά και ψέγουν τις υπολήψεις κάθε έντιμου ελευθεροεπαγγελματία και ψαρεύουν στα θολά νερά της τηλεοπτικής αδυναμίας περιβεβλημένοι από αμφιβόλου πιστότητας επιστημονικά εχέγγυα. Έργα κ Πρόεδρε έργα. Από το περιοδικό του ΙΣΑ «Ενημέρωση» τεύχος 192.
Σπάνια βάζω φωτογραφίες (λόγω χώρου) αλλά αυτό το γεροντάκι στο ARCHIE COCHRANE εντυπωθείτε τον και δοξάστε τον. Έχει πολεμήσει στη δικιά μας μάχη της Κρήτης το 1941, υπήρξε εκ των πατέρων του Εγγλέζικου ΕΣΥ και ο εμπνευστής των τεκμηριωμένων «διπλών τυφλών μελετών» .Σήμερα η αξιολόγηση των θεραπευτικών μεθόδων έχει όνομα Evidence Based Medicine και η συνέχεια του έργου του Cochrane Collaboration. Ο γιατρός (πατέρας της επιδημιολογίας) που προσπάθησε για¨ «Κάθε αποτελεσματική θεραπεία πρέπει να προσφέρεται δωρεάν» Δωρεάν οχι τσάμπα που έλεγε πρόσφατα απολεσθείς σύγχρονος εγκυκλοπαιδιστής.
Ο καθ. Θεόδωρος Μουντοκαλάκης γράφει στο βιβλίο του “Γύρω από την ιατρική” και ο Αντώνης Καρκαγιάννης τον παρουσιάζει μέσα από τη στήλη του στην «Κ» της 24-7-05 «Ο γιατρός, η ασθένεια, ο ασθενής και η δύναμη του Υψίστου» Το δικαίωμα της επιλογής το δικαίωμα της εμπιστοσύνης υπάρχει ακόμη μεταξύ ασθενούς γιατρού άν και πάντα ζητούμενο....
Ο Μίλτον Φρίντμαν που αποχαιρέτησε πρόσφατα το κόσμο τούτο ήταν «Ο τελευταίος μεγάλος της Σχολής του Σικάγου» από τον Γ. Τσιάρα στο «Β» της 19-11-06.Ο Φρίντμαν το 1942 είχε την έμπνευση της φορολόγησης των μισθωτών στην πηγή, κάτι που οδήγησε σε απευθείας κρατήσεις στους μισθούς και διόγκωσε τα κρατικά έσοδα. Και να ήταν μόνο αυτό για να τον συμπαθήσετε.......
9. Το κλίμα της συνάντησης του Υφυπουργού Υγείας και Προεδρείου ΟΕΝΓΕ δοσμένο από τον Οφθαλμ. Δημήτρη Βαρνάβα για το φλέγον «εφημεριακό» Το κλικ και το κραχ.. öΗ υπόθεση Jaegger που εκδικάστηκε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο δίνει απάντηση σε ορισμένα σοβαρά ερωτήματα που απασχολούν σήμερα τους έλληνες γιατρούς για το 48ωρο. Κάντε κλικ εδώ για δείτε το πλήρες κείμενο. Για να ανακτήσετε τα ΠΔ 88/99 και 76/2005 κάντε κλικ εδώ ö"Κι αυτοί που δίνουν το φακελάκι δεν έχουν κανένα δικαίωμα να διαμαρτύρονται, αφού δεν το καταγγέλλουν επίσημα. Από τη στιγμή που το αποδέχονται, είναι συνεργοί στην αθλιότητα αυτή" Από συνέντευξη του Κώστα Γιανάκαινα στην εφημερίδα "Σημερινή" της Πάτρας. Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε το πλήρες κείμενο.

Απεργιακός αγώνας και στο ΙΚΑ 12-13/12/06 συμβασιούχοι και Εργ. Κέντρο επί διήμερο, διοικητικοί επί διήμερο, ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ και ΑΔΕΔΥ στις 13/12. Λεπτομέρειες εδώ. Ένα κείμενο του αντιπρόεδρου της Ενδοκρ. Εταιρείας Γιάννη Μπασκόζο για τη σχέση Νοσοκομειακοί –ΙΚΑ.
Το δικαίωμα στη ζωή πραγματεύεται και ο Διόνυσος με το Μπαμπά μην τρέχεις. Αλήθεια πόσο κουράγιο παίρνουν οι ογκολογικοί μας ασθενείς όταν ξέρουν συγκριτικά με την δική τους πρόγνωση το 8% πιθανότητα μπλεξίματος σε τροχαίο στην κακοτράχαλη χώρα μας!!;;; Τα έλεγα το 17-11-1997 στον πιο υπεύθυνο άνδρα της χώρας τότε (για την αξία της μπάρας στην Εθνική) και με κοίταζε με ....απορία
Ο Πνεύμον. Σταύρος Τραγάρας από το Θριάσιο στη Ιστορία του καπνού β΄μέρος . Ύφος και περιεχόμενο απαράμιλλο.
Οι γιατροί του κόσμου είναι γνωστού έργου και αξίζουν κάθε ενίσχυση. Οι διεθνείς κρίσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος στον ΟΗΕ υπόκεινται στη μεροληψία της σημερινής πραγματικότητας στον Παγκόσμιο Οργανισμό, έχουν όμως πάντα το ενδιαφέρον μας. Γιατί η ασθένεια έχει κοινωνικά αίτια και δεν γνωρίζει σύνορα χρονιάρες μέρες που έρχονται, τις καλύτερες ευχές μας για όλους για Χριστούγεννα και Νέο Έτος 2007.
Εχω να σας προτείνω επίσκεψη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού από το τεύχος 11 και το Ευγενίδειο Ίδρυμα από το τεύχος 16. Η Θόλος το νέο Πλανητάριο τρισδιάστατης απεικόνισης της Αρχαίας Αγοράς των Αθηνών του 410 π.Χ. θα σας θυμίσουν τον Υπέρβολο του τεύχους 26. Η κάψουλα του χρόνου είναι χρήσιμο καταπότειον. Πάρτε βλαστάρια και επισκεφτείτε τα αν και είδα και ζευγαράκια, και Τρίτη Ηλικία πρόθυμη στη γνώση. Για τους ομογενείς και την υπόλοιπη Ελλάδα αυτοί οι δικτυακοί τόποι μακάρι να γίνονται διαρκώς καλύτεροι.
Εργασιακές κατακτήσεις και ανατροπή Ελευθεροτυπία - Απογευματινή Αδέσμευτη Εφημερίδα από τον Ομότιμο καθηγητή Νομικής κ. Κώστα Μπέη για προβλήματα εργασίας και ανεργίας που μένουν τραυματικά ανοιχτά για την κοινωνία και τη χώρα μας. Από την «Ε» της 10-5-2006.

2 σχόλια:

  1. ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ...

    Θυμάστε την συγκινητική κλήση ζωής της δεκαετίας του 60 ή την τελευταία κλήση που σβήσατε μέσω γνωστού στην τροχαία; Θυμάστε με ανακούφιση την τελευταία επισφαλή σας προσπέραση , το τελευταίο σας μικροτρακάρισμα ήταν το ράδιο στη διαπασών ή σας απασχόλησε το κινητό σας; Το παιδί ή η λεγάμενη παρενόχλησαν την ανάπτυξη των εξαιρετικών αντανακλαστικών και των οδηγικών σας ικανοτήτων; Διαλέξατε το όχημά σας από τα άλογα ή την ασφάλεια του αμαξώματός του; Πόσες οικογένειες βρέθηκαν αλλού από ένα σκασμένο λάστιχο και σε πόσες στροφές σας πέταξε «ΕΞΩ» σε έναν ανάποδο δρόμο;
    Αυτά και άλλα ερωτήματα οδηγικής συμπεριφοράς ρώτησε κάποτε μαζικά το BBC Εγγλέζους οδηγούς για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι Εγγλέζοι οδηγοί είχαν συμπεριφορά τσομπάνη απέναντι στους πεζούς (σαν να σαλαγάει πρόβατα) ! και την γνωστή αναισθησία τους στη μέθη και την έλλειψη αναστολών που προκαλεί. Αυτοί έχουν 68 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους ανά έτος. Εμείς έχουμε 219 νεκρούς αντίστοιχα. Οι συνέπειες των βαρειών αντίστοιχων τραυματισμών έπρεπε να καθιστούσαν τα ασφαλιστικά μας ταμεία πρώτους χορηγούς προληπτικής ιατρικής (ανύπαρκτη στην Ελληνική πραγματικότητα) για την πληθώρα των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας και όμως η κινδυνολογία για την επικράτηση του θεού Μολώχ της ασφάλτου στηρίζεται στη ατομική απαιδεία και την συλλογική ανευθυνότητα.
    Ζητείται ελπίς . Η ελπίδα είναι αγαπητή στους ανθρώπους και αχόρταγη στις συμφορές τους (Ευριπίδη Ιφιγένεια εν Ταύροις 414-415) Σε ατομικό επίπεδο βλέπουμε βελτίωση των οδηγικών μας συμπεριφορών. Τα παιδιά, μας θυμίζουν την ζώνη και ο τροχονόμος το ασφαλές κράνος. Αποτελέσματα δεν βλέπουμε μετρήσιμα γιατί η συλλογική προσπάθεια χωλαίνει. Σκόπιμη ακηδία και εγκληματική πολιτική αυτοκινητικής ασυδοσίας. Ο πρωθυπουργός το χαρακτήρισε έλλειψη κοινωνικού πολιτισμού. Αναρωτήθηκε άραγε ότι σε έναν επικίνδυνο δρόμο χωρίς διαχωριστικό η καμπάνα χτυπά για τον καθένα ...πένθιμα; Θέλουμε να ελπίζουμε. «Οι ελπίδες αυτών που σκέφτονται λογικά είναι πραγματοποιήσιμες, ενώ των ανόητων αδύνατες» ( Δημόκριτος Ανθ. Στοβ. ΡΙ 18) . Η καμπανιακή διεκδίκηση της ζωής μόνο θυμηδία και απογοήτευση μπορεί να προσφέρει. Τι συνηθέστερο για τους πολιτικούς μας η καλλιέργεια ψεύτικων ελπίδων. «Θεωρώ ασήμαντο τον άνθρωπο που ζεσταίνεται με ψεύτικες ελπίδες» έγγραφε ο Σοφοκλής στον Αίαντα 477-478. Οι κακοί οδηγοί είναι τα παιδιά μας και οι πατεράδες μας. Ο φανφαρόνος πιωμένος της παρέας.
    Εμείς οι γιατροί οφείλουμε πρώτα από όλα στο καθημερινό συνομιλητή μας , στο θεραπευόμενο ατυχήσαντα να συζητάμε και να επισημαίνουμε σαν ξομολόγοι μάρτυρες των πάμπολλων μικροατυχημάτων και νηφάλιοι λαμπαδηφόροι υγιεινών τρόπων ζωής τα γιατί και τα διότι που κανένα τηλεοπτικό παράθυρο δεν θα εξειδικεύσει. Η δε πολιτεία πρέπει να δείξει σοβαρότητα και υπευθυνότητα σε ζητήματα ζωής και θανάτου, γιατί τα συσσωρευμένα ελλείμματα εξοφλούνται με επιτόκιο εκνομίας. Η ανεξάρτητη Δικαιοσύνη στην πρόσπάθεια της να ενσταλάξει στις ψυχές των ανθρώπων την αιδώ και την δίκην (κατά Πρωταγόρα) φοβάμαι ότι εκτός από τυφλή (και επικίνδυνα οπλισμένη με σπάθη) επιτυχώς να χαρακτηρισθεί και ώς παράλυτη (λόγω των χρονοβόρων διαδικασιών της ).
    Τα μικροσωματίδια του νέφους, οι φθαρμένοι καταλύτες, οι Γκοτζαμάνηδες φορτηγατζήδες, τα σικέ ΚΤΕΟ και τα διπλώματα κατ΄οίκον είναι στοιχεία που σκηνοθετούν το καθημερινό τροχαίο. Εχω μιλήσει με αρκετούς ακούσιους «φονιάδες» και άλλες τόσες μάνες με τα παιδιά στο μενταγιόν. Ειναι μονοσήμαντα σημαντική η προσωπική πτυχή καθενός μας σε αυτή την ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ. Πρέπει να μιλήσουμε για αυτά ώστε σαν άλλο θέατρο ζωής να επιτευχθεί η ψυχική κάθαρση και η στατιστικά σημαντική μείωση των επονείδιστων αριθμών και εμπειριών. Για να ολοκληρώσουμε ελπίζοντες ο Μένανδρος αναφέρει «όποιος κοπιάζει για κάτι καλό, δεν πρέπει ν’ απελπίζεται ποτέ και για τίποτε»
    Ετσι θα είναι αιωνία η μνήμη των παιδιών μας απο το Μακρυχώρι και την Φαρκαδώνα.
    Διόνυσoς 30-9-2004
    dlab@ath.forthnet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλό θα το κάνω σύνθεση στο μπλογκ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε αυτό το μικρό τόπο μπορείτε ευκολα να ξεχωρίσετε τους εθνικούς νταβατζήδες από τους εθνικούς μπεταντζήδες;;