Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2007

25- Λίστα Αγορών


e — ΕΠΙΛΟΓΕΣ. Νο 25
1. Λίστα αγορών ή λίστα «ανταγωνισμών» περιγράφει την Ελληνική Οικονομία διεξοδικά.....ο Νίκος Καββαδίας στο Καραντί από τη συλλογή Μαραμπού.
2. Πολλοί μου ζητάτε τα ήδη ελεγμένα κυκλοφορούντα προϊόντα με ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕΣ ΖΩΟΤΡΟΦΈΣ για τα ζωικά προϊόντα , τροφικού μας ενδιαφέροντος. Θα τα βρείτε στο επίσημο site της Greenpeace στο http://www.greenpeace.org/raw/content/greece/press/118523/112553.pdf
3. Methylisothiazolinone ξέρω σας θυμίζει Αποδείξεις την εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου, εμένα Ουσία σε σαμπουάν μπλοκάρει νευρικά κύτταρα από την Κωνσταντίνα Γιαννούτσου στην «Ε» της 10-12-2004 με ανατριχιαστικές εξειδικευμένες λεπτομέρειες.
4. Λογιστικά στο μεταβολισμό;; Ναι από τον Ομότιμο καθηγητή Ιατρικής Αθηνών Ιωάννη Χατζημηνά Ο μεταβολισμός και το λογιστήριο του σώματος. Θα μπορούσε να έχει τίτλο οι 555 εκατομμύρια ανάσες μιάς ζωής.
5. Άρθρο του Οφθαλμίατρου Δημήτρη Βαρνάβα για Πως και ανησύχησαν για το ΤΣΑΥ;; ο Δημήτρης είναι μέλος της εκτελεστικής Γραμματείας της Ομοσπονδίας των Νοσοκομειακών Γιατρών (ΟΕΝΓΕ)
6. ΝΑΤΟ Αργυρό μετάλλιο ακρίβειας στην Ελλάδα από το οικονομικό επιτελείο της «Κ» 24-8-2006.,αυτή την φορά από Βρυξέλλες πηγή Eurostat. Το ξέρει και η τσέπη σας, πόσο βαράτε βιολιτζήδες είναι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί.
7. Πρέπει να πανηγυρίζουμε για την αύξηση 4% στο ΑΕΠ;; Διαβάστε τον Θεόδωρο Δίζελο στο ΠΑΡΟΝ της 27-8-06 Αύξηση του ΑΕΠ έχουμε, ανάπτυξη και ευημερία όμως;;
8. Το καρτέλ είναι λέξη Ελληνική, πως μπαίνει στη ζωή μας;; Τα 10 καρτέλ της Ελληνικής αγοράς από τον Δημήτρη Χαροντάκη στο Βήμα 3-9-06 Αν καταργήσετε ποτά και καλλυντικά τι θα γίνει με τα ταξίδια στην Νησιώτικη Πολιτεία των Κυκλάδων;; Τα καρτέλ του Αιγαίου από τον Π. Υφαντή την 3-9-06 στην «Ε». Δουλειές με .....φούντες στους κυρίους της Επιτρ. Ανταγωνισμού.
9. Σ΄ αυτό το τεύχος έχουμε μόνο ένα (επίκαιρο) άρθρο: ΑΝΤΗΛΙΑΚΑ, ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΑΛΛΕΡΓΙΑ. (Κάνετε "κλικ" στη διεύθυνση: http://www.idea-lab.gr/newsletter.htm).Μην ξεχνάτε ότι το NEWSLETTER, που παρουσιάζει μόνο υπεύθυνες ανασκοπήσεις της βιβλιογραφίας και νέα από το χώρο της ιατρικής, είναι δωρεάν προσφορά στους υγειονομικούς της χώρας από τα ΙΑΤΡΙΚΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ (Κολωνάκι, Αθήνα). Το MEDICAL NEWSLETTER το βρίσκετε πάντα στο internet στη διεύθυνση : http://www.idea-lab.gr/newsletter.htm Με φιλικούς και συναδελφικούς χαιρετισμούς, Αντώνης Παπακωνσταντίνου
10. Άρθρο του Παντελή Οικονόμου από τον Κόσμο του Επενδυτή της 2-9-06 Το τέλος της οικονομίας του παράλογου
11. .Οι τράπεζες σώζουν..! Στην σκιά των αρνητικών επιτοκίων του Θανάση Κάνιαρη στο «Ρ» της 20-8-2006.
12. Ο σύγχρονος Καιάδας των ανέργων από τον Δημήτρη Στρατούλη στην «Ε» της 26-10-2005.
13. Η απατεωνιά στην Ελλάδα έχει ονοματεπώνυμο, μόνο που με νόμο δεν δημοσιοποιείται, εκτός εάν επρόκειτο όμως για την διαπόμπευση-δυσφήμηση κάποιου γιατρού. .....Απίστευτο κόλπο με τους πλειστηριασμούς του Κώστα Κυριακόπουλου στην «Ε» της 7-9-2006.
14. Τραγωδία και Τριώδιο έχουν κάποια κοινά. Ποιός Ευρωπαϊσμός ή άλλη ιδεολογία θα κρατήσει τον όποιο Αδάμαντα μακριά από το άχρωμο, άοσμο και εύγεστο δημόσιο χρήμα;; Ευχέλαιο και ένα Ευαγγέλιο Τελώνου και Φαρισαίου από τον Ευάγγελο Χεκίμογλου στην Μακεδονία της 3-02-2004. Πως τόλεγε ο αείμνηστος Ντίνος Ηλιόπουλος σε Ελληνική ταινία «Βοήθεια κλέφτες!!»

1 σχόλιο:

  1. ΤΕΛΩΝΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ
    Ευάγγελος Χεκίμογλου. Χρονογράφος

    Την έναρξη του Τριωδίου σημασιοδοτούν ο Τελώνης και ο Φαρισαίος (Λουκάς 18: 10). Ήταν τα αντιπροσωπευτικά δημόσια πρόσωπα της εποχής τους. Εκείνο που τους ξεχώριζε ήταν ο τρόπος που έβλεπαν του εαυτό τους. Οταν πήγαν να προσευχηθούν, ο μεν Τελώνης ζήτησε συγχώρεση από τον Ύψιστο ( ιλάσθητί μοι τω αμαρτωλώ), ενώ ο Φαρισαίος είπε απλώς "σ'ευχαριστώ που δεν με έκανες σαν τον Τελώνη".
    Ο Φαρισαίος υπήρξε politically correct, δηλαδή συμπεριφερόταν σύμφωνα με τα πρότυπα της εποχής του. Νήστευε δις του Σαββάτου και πλήρωνε κανονικά τους φόρους του ( αποδεκατώ πάντα όσα κτώμαι). Αυτά απαιτούσε ο πρώτος αιώνας μετά Χριστό, νηστεία και αποδεκατισμό, δηλαδή φορολογικό συντελεστή 10%. Ο Τελώνης, αντίθετα, ήταν δακτυλοδεικτούμενος, ως δημόσιος λειτουργός που είχε διαπράξει τροπολογίες και άλλες αμαρτίες.
    Οι Φαρισαίοι είχαν και τις καλές πλευρές τους. Σε σύγκριση με τους Σαδδουκαίους και τους Εσσαίους, τις άλλες δύο μεγάλες φιλοσοφικές ομάδες του Ισραήλ της εποχής, υπήρξαν φιλελεύθεροι και ανεκτικοί. Γι' αυτό ίσως ο ευαγγελιστής επιλέγει τον Φαρισαίο ως αντίπαλο δέος του Τελώνη και όχι Εσσαίο ή Σαδδουκαίο. Διότι ο μεν Σαδδουκαίος θα γινόταν αντιπαθής ώς εκφραστής θρησκευτικού και κοινωνικού δογματισμού , οι δε Εσσαίοι ζούσαν συλλογικά και με λιτότητα που τους καθιστούσε ελάχιστα ελκυστικούς.
    Ο Φαρισαίος είχε καβαλήσει το καλάμι ( "ουκ ειμί ώσπερ οι λοιποί των ανθρώπων" πίστευε για τον εαυτό του). Οπως όλοι οι "πολιτικώς σωστοί" αντλούσε τη δυναμή του από την υπερβολική πεποίθηση στα πρότυπά του. Με το ίδιο πνεύμα προσέγγιζουν τον κόσμο και οι σημερινοί πολιτικοί, προβάλλοντας τις τυποποιημένες αρετές που δήθεν τους διακρίνουν έναντι των αντιπάλων τους. Αρετές που συχνά αποδεικνύονται φανταστικές. Φαρισαίους τους εκλέγουμε, αλλά Τελώνες αποδεικνύονται.
    Οι Φαρισαίοι χάθηκαν στην εξέλιξη της ιστορίας. Η νηστεία, η φορολογική συνέπεια και η αποφυγή των μεγάλων αμαρτημάτων έπαψε να είναι της μόδας. Αντίθετα, οι Τελώνες επιβίωσαν. Αποδείχθηκαν η μακροβιότερη πολιτική φυλή, που δεν νηστεύει, δεν πληρώνει τους φόρους της, μοιχεύεται και κλέβει, αλλά όταν έρχεται ή ώρα της κρίσης τύπτει το στήθος με τα χέρια και αναφωνεί "ιλάσθητί μοι τω αμαρτωλώ", ζητώντας συγχώρεση από το εκλογικό σώμα. Κι εμείς τους πιστεύουμε και τους ξαναψηφίζουμε, γιατί ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Σαδδουκαίος και διότι η ψήφος στους Εσσαίους πάει χαμένη.
    Εκτός κι αν όλα είναι μιά φάρσα. Αν ο Φαρισαίος ασκεί το επάγγελμα του Τελώνη κι αν ο Τελώνης είναι κατά το δόγμα Φαρισαίος. Αν ο Τελώνης και ο Φαρισαίος είναι το ίδιο πρόσωπο, που όταν βρίσκεται ενώπιος ενωπίω αναλώνεται σε ασκήσεις αυταρέσκειας κι όταν στρέφεται προς το λαό ζητά συγχώρεση και επανεκλογή. Ευκολώτερον εστίν κάμηλον διά τρήματος βελόνης εισελθείν ή Τελώνην από την κυβέρνησιν απουσιάζειν.

    Δημοσιεύθηκε 3-2-04 στην εφημερίδα Μακεδονία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε αυτό το μικρό τόπο μπορείτε ευκολα να ξεχωρίσετε τους εθνικούς νταβατζήδες από τους εθνικούς μπεταντζήδες;;