Κυριακή, 30 Μαΐου 2010

1242, Επεσε ο Down Jones με ΅μηχανή΅



1242
ΕΥΓΕΝΙΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

Το βάσανο μου έχει ένα ωραίο όνομα. Τεχνολογία Βελτίωση της καθημερινότητας με βάση τα επιτεύγματα της ηλεκτρονικής και των τηλεπικοινωνιών .
Εν συντομία OTENET OnDSL αορίστου χρόνου (Digital Subscriber Line (DSL) Ένα modem Philips router Conn-x που τοποθετήθηκε το 2007 και λειτούργησε καλά μέχρι που στο επιτελείο των υπολογιστών του σπιτιού μου προστέθηκε το netbook Packard Bell.
Ένας ωραίος και ανάλαφρος φορητός υπολογιστής. Το έκανα δώρο στον εαυτό μου μετά από πολλές έρευνες της αγοράς και συμβούλια με τους γνώστες του αντικειμένου. Για τα κείμενα που γράφω στα ταξίδια μου Ταξίδεψε μέχρι την Αυστραλία και απέδειξε ότι είναι ιδανικό για την δουλεία για την οποία προοριζόταν. Συνδέθηκα στο αεροδρόμιο του Dubai,Bangkok και Sydney και την στιγμή που ήταν τόσο άξιο έξω από την χώρα είπα να το δοκιμάσω και στο σπίτι μου. Εκεί την πάτησα.
Διευκρινίζω ότι δεν έχω φύγει από το ΟΤΕ όσο και δελεαστικές προτάσεις να έχω δεχτεί πιστεύοντας ότι πρέπει να βοηθήσω την ελληνική προσπάθεια στις τηλεπικοινωνίες(.δηλαδή όσο απέμεινε ελληνική). Άνοιξα ενημερωτικά φυλλάδια, μπήκα και στο ιντερνέτ και προσπάθησα να το συνδέσω με το ασύρματη δίκτυο .Βρέ καλέ μου ,βρέ χρυσέ μου. Τίποτα. Αυτό το μηχάνημα δεν λύγησε .Ανένδοτο και άκαρδο το Philips router Conn-x δεν άνοιξε τις γραμμές του για το μικρό μου netbook. Αφού είδα και απόειδα πήρα την απόφαση να καλέσω εξειδικευμένη βοήθεια .Δηλαδή το 1242 που λειτουργεί όλο το 24ωρο όλη την εβδομάδα.
Κυριακή πρωί.8..30 ορεξάτη ξεκίνησα .
Η πρώτη κυρία μου έδωσε κάποιες οδηγίες ,μου ευχήθηκε καλή τύχη και με άφησε στην χαρά του Θεού για να κάνω restart.Επειδή έχω ζήσει παρόμοιες καταστάσεις ρώτησα αν ο ασθενής θα ζήσει; Δηλαδή τι θα γίνει αν αποτύχει το εγχείρημα. Μου είπε με ελαφρά την καρδία να ξαναπάρω στο ίδιο αριθμό. Δοκίμασα αλλά χωρίς αποτέλεσμα.. Η πρώτη αποτυχία δεν με πτόησε και ξαναπήρα για να ζητήσω βοήθεια. Απάντησε μία άλλη κυρία ή οποία μου έδωσε ακριβώς αντίθετες οδηγίες από την πρώτη. Υπό την δική της καθοδήγηση μπήκα στα άδυτα των συνδέσεων(WAN IP,gateway, primary DNS, Secondary DNS και άλλα τόσα).Ευχαρίστησα και ξαναπροσπάθησα βέβαιη ότι δόθηκε επιτέλους λύση.

Ξαναέκανα restart.Η γραμμή έκλεισε μόνη της ,μετά από μισή ώρα οδηγίες και αναγκάστηκα να ξαναπάρω .Αυτή τη φορά έπεσα πάνω σε έναν κύριο Παρθένη .Είχα την προνοητικότητα να ζητήσω όνομα. Αυτός με έβαλε να ανοίξω και το σταθερό υπολογιστή και να παίξω κοντσέρτο για δύο υπολογιστές , ένα modem και μία τηλεφωνική γραμμή. Δώστου και σκύψε για να περάσω το καλώδιο από ένα στο άλλο και με ποιο χέρι να κρατώ και το τηλέφωνο. Τέλος πάντων τα νεύρα μου φτάσανε σμπαράλια και αύξησα λίγο τα ντεσιμπέλ. .Και αυτός ο κύριος με διαβεβαίωσε ότι όλα θα πάνε καλά και με εγκατέλειψε. Όταν ζήτησα να είναι ο πάλι ίδιος στην γραμμή όταν θα ξαναπάρω μου υποσχέθηκε ότι θα προσέξει την γραμμή. Ξαναπήρα σε λίγο και ζήτησα τον ίδιο αλλά με πληροφόρησαν ότι είναι στην άλλη αίθουσα και είναι πολύ δύσκολο να συνδεθεί. Μίλησα αυτή την φορά με άλλον κύριο. Αυτός μου υπέδειξε πώς να αλλάξω κωδικό και τύπο σύνδεσης (από WEPσε WAP).Πάνω στο άψυχο πτώμα του netbook είχανε περάσει τέσσερις σπεσιαλίστες αλλά δεν έδινε σημάδια ότι θα ζήσει .Η σύνδεση με το δίκτυο συνέχιζε να είναι αδύνατη λόγω μη σωστών παραμέτρων.
Η ώρα είχε πάει 11.30 εγώ βρισκόμουνα μπροστά σε δύο υπολογιστές με ανοικτές οθόνες και δύσκολη πρόσβαση στο ασύρματο δίκτυο. Η πέμπτη επικοινωνία που είχα με το 1242 έγινε με μία κυρία που με βοήθησε να αλλάξω πάλι κωδικό πρόσβασης και να προσθέσω στην λίστα άλλες δύο τυπικές συνδέσεις με διαφορετικούς κωδικούς και άλλο chanell. Ζαλισμένη την ρώτησα πως γίνεται να ξεκινάς την επισκευή ,έστω και τηλεφωνική , με ένα άτομο και να φτάσεις σε πέντε . Μου δήλωσε ότι δεν μπορεί να βοηθήσει άλλο και πρέπει να πάω σε ειδικό. Συντετριμμένη κοίταξα τις δύο οθόνες. Δεν θυμόμουν πλέον ούτε πως ήταν οι κωδικοί και ποια ήταν τα αρχικά στοιχεία της προσβασιμότητας .Έμεινα με μία μεγάλη απορία και απογοήτευση που μετά από 3 ώρες δεν είχα καταφέρει τίποτα. Κουρασμένη και με το κεφάλι γεμάτο τεχνικές προδιαγραφές και στοιχεία σκέφτηκα για τι κανένας εκεί σε αυτό το γραφείο δεν μπαίνει λίγο στο πετσί του πελάτη.

Πως θα αισθανόντουσαν αυτοί αν ήταν ασθενείς και την χειρουργική επέμβαση την ξεκινούσε εγώ, ως γιατρός (που ήξερα και το ιστορικό )και μετά θα ερχόταν άλλοι τέσσερις που θα κόβανε και θα έραβαν χωρίς να δώσουν λύση στο πρόβλημα; Θα ζούσε ο ασθενής;

1 σχόλιο:

  1. Για σκέψου και φαίνεται ότι γνωρίζεις από τεχνολογία και ηλεκτρονικά .Φαντάζεστε εμένα που βρέθηκα σε παρόμοια θέση και να τρέχω από το ένα δωμάτιο στο άλλο,γιατί το δικό μου 13801 δεν φτάνει που ήταν σαν την Λερναία ύδρα με 7 κεφάλια και 7 διαφορετικές φωνές και απόψεις. Να μου λέει να κλείσω το windows και εγώ να τρέχω να κλείνω το παράθυρο στο studio, να ψάχνω για "καρτέλες"στα συρτάρια και να θέλω να φωνάξω ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑ αλλά να ξέρω ότι δεν πρόκειται να με ακούσει κανείς.ΚΌΛΑΣΗ !!! Σε καταλαβαίνω.Νομίζω πως πρέπει να προετοιμαζόμαστε γιατί θα χαλάσει όλόκληρη η μηχανή και δεν ξέρω ποιος θα μπορέσει να απαντήσει στο ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑ που θα ακούγετε από παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε αυτό το μικρό τόπο μπορείτε ευκολα να ξεχωρίσετε τους εθνικούς νταβατζήδες από τους εθνικούς μπεταντζήδες;;